فینگر فود دلنشین

سلام!خوش اومدید…

قراره در این صفحه،شما رو دعوت کنم به دیدن گلچینی از سفارشات انجام شده فینگر فود ، سوشی و دسر توسط مجموعه فینگرفود دلنشین

شاید بپرسید چرا گلچین ؟ از اونجایی که الویت دلنشین ، حفظ تازگی و به موقع رسیدن محصولات هست ، بندرت امکان عکس برداری پیش میاد ، برای همین دوست داشتیم با شما این تصاویر دلنشین رو سهیم بشیم.

ما با شما صادق هستیم،حقیقتا اگر غذای گرم میخوایید فینگر فود مناسب شما عزیز دلنشین نـمـیـبـاشـد .

چون تمام فینگرفود ها پخت روز هستند و تا موقع ای که بدست مشتری برسند هم دمای محیط میشوند ، گرم کردن یا هم دمای محیط سرو کردن محصولات کـــــاملا سلیقه مشتری عزیز هستش.

اگر امکان گرم کردن دارید ، گرم کنید ، به این شکل که ، مهمان هر غذایی که مد نظرش بود داخل بشقاب میکشد و درون مایکروویو گرم میکند ، در غیر اینصورت چون فینگر فود ها و غذاها در همان روز و چند ساعت قبل از ارسال سفارش آماده میشوند و تازه هستند ، نیازی به گرم کردن مجدد ندارند.

تنوع بالای این نوع پیش غذاها و غذای اصلی،باعث می‌شود که هر یک از افراد حاضر در مهمانی با توجه به ذائقه خود فینگرفود ، دسر یا سوشی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.

سفارش فینگر فود،غذا کیلویی و دسر در روزهای پر مشغله و مراسم های خاطره انگیز یک راهکار بسیار آسان و باکیفیت برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها محسوب می‌شود‌.